Tang i fjæra
Fotocredit: Anita Hanssen

Valgprogram 2019 – 2023

Andøy MDG har nå vedtatt et nytt lokalprogram for 2019 – 2023. Vi har vært konkrete og tydelige, og har som mål at Andøys velgere skal få vite mer om hva deres politikere gjør og mener. Her kan du lese hele programmet.

Nå kan du laste ned Andøy MDGs lokalprogram! Du kan også finne en kortversjon – men vi synes selvsagt det er verd å lese hele.
Miljøpartiet De Grønne i Andøy er et friskt pust i den Andøypolitiske hverdagen. Vår kommunestyrerepresentant og ordførerkandidat Robert Svendsen har jobbet hardt for våre saker, og har alltid uttalt seg tydelig om vårt standpunkt selv når vi ofte opplever å være i mindretall om å sette natur og miljø først.

Vi skal fortsette å bidra til en tydelig og ærlig debatt i Andøy, og være et parti som prioriterer langsiktige planer og tydelighet fremfor å kun tenke mot neste valg. Vi ønsker mer synlig politisk debatt i Andøy og mer åpenhet om hva som skjer i kommunale sammenhenger. Derfor har vi også et program som sier tydelig fra om hva vi ønsker, og som er konkret om hva vi kommer til å jobbe for.

Med Andøy MDG skal velgerne i Andøy kommune vite hva deres politikere mener og gjør, også etter et valget er gjennomført og hverdagen begynner.

Våre viktigste saker - bilde
En oppsummering av våre viktigste saker, som bilde. Se også selve dokumentet for bedre lesbarhet.